instagramwatsapptelegramchannel

0
  •  x 
هیچ کالایی در سبد نیست
0
  •  x 
هیچ کالایی در سبد نیست
Image
Image
Image
Image
Image
Image

معرفی کتاب روان شناسی رشد لورابرک جلد دوم

 

0124 کتاب متاب - کتاب متاب

دربارۀ مؤلف 

 

لورا ای. بِرک استاد برجستۀ روان‌شناسی در دانشگاه ایالتی ایلی نویز است. او مدت سی سال است که در این دانشگاه به دانشجویان دورۀ کارشناسی و کارشناسی ارشد، روان‌شناسی رشد تدریس می‌کند. او مدرک کارشناسی خود را در روان‌شناسی از دانشگاه کالیفرنیا، برکلی و مدرک کارشناسی ارشد و دکترای خود را در رشد کودک و روان‌شناسی تربیتی از دانشگاه شیکاگو دریافت کرد. او در دانشگاه کرنل، دانشگاه کالیفرنیا لوس‌آنجلس (UCLA)، دانشگاه استنفورد، و دانشگاه استرالیای جنوبی به عنوان استاد میهمان تدریس کرده است. 

بِرک دربارۀ تأثیر محیط مدرسه بر رشد کودک، رشد گفتار خصوصی، و اخیراً دربارۀ نقش بازی وانمود کردن در رشد، مطالب زیادی را منتشر کرده است. بودجۀ پژوهش او را ادارۀ آموزش و پرورش ایالات متحده و مؤسسۀ ملی سلامت کودک و رشد انسان تأمین کرده‌اند. پژوهش‌های او در نشریات مشهوری چون رشد کودک، روان‌شناسی رشد، نشریۀ روان‌شناسی مرضی کودک، رشد و آسیب‌شناسی روانی منتشر شده‌اند. تحقیقات تجربی او توجه عموم را جلب کرده و به همکاری با نشریات Psychology Today و Scientific American انجامیده است. 

از جمله کتاب‌های بِرک می‌توان به این موارد اشاره کرد: گفتار خصوصی: از تعامل اجتماعی تا خودگردانی، پشتیبانی از یادگیری کودکان: ویگوتسکی و آموزش اوایل کودکی، و چشم‌انداز رشد. او علاوه بر کتاب رشد در گسترۀ عمر (کتاب حاضر)، کتاب‌های پر فروش رشد کودک و نوباوگان، کودکان، و نوجوانان را نیز تألیف کرده که پیرسون آنها را منتشر کرده است. بِرک عضو انجمن روان‌شناسی آمریکا، بخش 7: روان‌شناسی رشد است.

 

برای مطالعه مطالب بیشتر اینجا کلیک کنید

خواندنی‌ها

logo کتاب متاب - کتاب متاب

logo-samandehi

فهرست مطالب