instagramwatsapptelegramchannel

0
  •  x 
هیچ کالایی در سبد نیست
0
  •  x 
هیچ کالایی در سبد نیست
Image

فیلتر کتاب‌ها

برچسب‌ها

تصویر جلد کتاب 1500 سؤال آمادگی آزمون تیزهوشان نهم

کتاب 1500 سؤال آمادگی آزمون تیزهوشان نهم

محصولات SKU: kanoon192

ناشر: قلم چی
موضوع
کمک درسی
موضوع آموزش
آزمون
نویسنده
جواد احمدی شعار
مقطع تحصیلی
نهم
سری
تیزهوشان
سال انتشار
1400
نوبت چاپ
2
تعداد صفحات
344
نوع جلد
شومیز
قطع
رحلی
وزن
900گرم
شماره شابک
9786000017811

معرفی کتاب:

✔ 763 سوال علوم تجربی: 763 پرسش چهار گزینه‌ای در بخش‌های شیمی، فیزیک، زیست و زمین شناسی

✔ 312 سوال ریاضی: 312 پرسش چهار گزینه‌ای در بخش ریاضی

✔ 245 سوال فارسی: 245 پرسش چهار گزینه‌ای در بخش فارسی

✔ 29 موضوع: 29 موضوع منطق بر مباحث کتاب درسی

✔ 108 زیر موضوع: 108 زیر موضوع منطق بر مباحث کتاب درسی

✔ پایه هشتم و هفتم :

- 1129 سوال منتخب از مباحث پایه نهم

- 191 سوال منتخب از مباحث پایه هشتم

✔ معرفی کتاب

كتاب 1500 سؤال آمادگی آزمون تیزهوشان کتابی است که با هدف کمک به دانش‌آموزانی که می‌خواهند در آزمون‌های ورودی نتیجه‌ی خوبی بگیرند تدوین شده است.

سؤال‌های کتاب برگزیده‌ی آزمون‌های تیزهوشان برگزار شده در کانون در چهار سال اخیر در پایه‌ی نهم است. می‌توان این کتاب را نتیجه‌ی تلاش چهار ساله‌ی همکاران گروه علمی آزمون نهم متوسطه دانست که دانش‌آموزان مقطع متوسطه می‌توانند برای آمادگی برای ورود به مدارس برتر و افزایش توان علمی خود از آن استفاده کنند.

ویژگی‌های این کتاب:

1) شامل نمونه سؤالات درس‌های فارسی، علوم تجربی و ریاضی است که درس‌ علوم‌ تجربی آن به بخش‌های شیمی، فیزیک، زیست و زمین‌شناسی تقسیم شده است.

2) در هر درس، سؤالات بر اساس درخت دانش کتاب درسی‌ گزینش شده است و هر دانش‌آموز می‌تواند سؤالات مورد نظر خود در هر مبحث را انتخاب کرده و از آن استفاده کند.

3) هر بخش شامل سؤالات هر دو مقطع هشتم و نهم است تا دانش‌آموزان هر دو مقطع بتوانند از آن استفاده کنند و دانش‌آموزان پایه‌ی نهم امکان مرور مطالب سال گذشته‌ی خود را داشته باشند.

4) این کتاب حاصل تلاش بیش از 100 طراح برتر با ایده‌های متفاوت و خلاقانه‌ی طراحی است.

5) سؤال‌های کتاب توسط گزینشگران برتر از میان انبوهی از سؤال‌های تیزهوشان انتخاب شده است.

6) برای همه‌ی دانش‌آموزان علاقمند مناسب و كاربردی است؛ چون مطالب به تفصیل و با پاسخ تشریحی مناسب ارائه شده است.

✔ ساختار كتاب

1- سؤالات چهار گزینه‌ای:

سؤالات چهارگزینه‌ای در شش بخش فارسی، شیمی، فیزیک، زیست و زمین‌شناسی و ریاضی ارائه شده‌اند.

در انتخاب سؤالات سعی شده است تا همه‌ی موضوعات کتاب درسی بر مبنای درخت دانش به‌طور کامل پوشش داده شوند. سؤالات بخش‌های ریاضی و فیزیک در تعداد بیش‌تری ارائه شده‌اند. سؤالات مربوط به مقطع هشتم نیز در پایان هر بخش قرار داده شده‌اند تا امکان مرور و مطالعه مباحث سال گذشته برای دانش‌آموزان فراهم گردد.

2- چند کتاب در یک کتاب:

با توجه به اینکه سؤالات به طور تخصصی در هر گروه خصوصاً در بخش‌های مختلف علوم تجربی طبقه‌بندی شده است، هر بخش از این کتاب را می‌توان به عنوان یک کتاب مجزا در نظر گرفت.

‌ 3- آزمون‌های جمع‌بندی:

در پایان کتاب، دو آزمون‌ جامع جمع‌بندی درنظر گرفته شده است که می‌تواند برای بازیابی مطالب مفید واقع شود. این آزمون‌ها شامل سؤالات همه‌‌ی درس‌های مورد ارزیابی در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان کشور می‌باشد.

4-پاسخ‌نامه‌ی تشریحی:

تمام سؤال‌های کتاب، پاسخ‌نامه‌ی تشریحی و آموزنده دارند و تلاش‌ شده است تا گزینه‌های درست و نادرست نیز توضیح داده شده‌اند.

✔ چگونه از کتاب استفاده کنیم؟

پیشنهاد ما به شما دانش‌آموزان عزیز این است که پس از مطالعه‌ی کتاب درسی و استفاده از کتاب‌های آبی و سه‌سطحی، از سؤالات این کتاب استفاده نمایید. فراموش نکنید که سطح سؤالات در این کتاب بالاتر از سطح سؤالات کتاب‌های دیگر کانون است. بنابراین توصیه می‌کنیم که در استفاده از سؤالات دقت کافی را داشته باشید. پس از حل هر سؤال، به کمک پاسخ‌های تشریحی، تمام گزینه‌ها را تحلیل کنید. در اغلب سؤالات تلاش شده است تا به همه‌ی گزینه‌های سؤال توجه شود و با توضیح کافی، ایده‌ی طراحی سؤال و هدف آموزشی آن به طور کامل تشریح شود.

✔ در پایان کتاب به سؤالات دو آزمون جمع‌بندی پاسخ دهید.

با توجه به اینکه هدف اصلی در استفاده از این کتاب، آماده‌سازی برای حضور موفق‌تر در آزمون مدارس برتر است، توصیه می‌کنیم در انتهای کتاب از سؤالات دو آزمون جامع استفاده کنید و ارزیابی مناسبی از وضعیت خود داشته باشید.

جواد احمدی‌شعار

logo متوسطه اول: کتاب 1500 سؤال آمادگی آزمون تیزهوشان نهم

logo-samandehi

فهرست مطالب